amyverwaal.reismee.nl

Happy New Year!

HAPPY NEW YEAR! hey iedereen, vandaag is het oudjaarsdag, maar dat niet alleen. Het is ook de dag dat ik precies op de helft zit van me jaar met 155 sinds weg gaan uit Nederland en over 155 dagen (3 juni) zal ik ook weer om 07:15 's ochtends weer landen op Schiphol en mijn voeten weer op nederlandse bodem zetten. En heel stiekem kijk ik daar toch wel naar uit.

Vorrige week was het kerst en in de VS horen daar cadeautjes bij, iets wat ik nog nooit eerder zo had gevierd. Hahaha. Ik ben echt enorm verwend met alles. De dag van 23 december en reden van Nebraska door Kansas en Oklahoma naar onze eindbestemming Texhoma, Texas want jawel het huis lag letterlijk 3 blokken in Texas en nee dat is geen grapje, 3 blokken. Texhoma ligt dan ook op de grens van texas en oklahoma ( verklaart de naam). De 26e zijn we via New Mexico gereden naar Colorado om te gaan skiën!

Op zaterdag waren we vroeg vertrokken naar wolf creek, Colorado en na wat omstandigheden zijn we daar rond 3/4 uur aangekomen. We hebben de rest van de dag uitgerust, en speculaasjes gegeten want die vonden we in de winkel. Zondag was het dan tijd om te gaan skiën... Want ja ik heb nog nooit geskied, gelukkig waren we niet alleen met ons gezin maar ook nog mijn "hosttante" zoals ik het maar zou noemen en hun opa en oma, die hebben me leren skiën en jahoor ben de eerste dag van een blauwe piste af geweest en de tweede dag van de zwarte piste dat was dus best wel (heel erg) vet???? . Toen we afgelopen dinsdag weer naar huis gingen hebben we bij The golden bee gegeten, dat is een "english pub" uit de 19e eeuw die was overgevoerd naar Colorado. En het had zelfs een dresscode maar aangezien wij van de skipiste afkkwamen waren wij dus heerlijk underdressed, maar dat was oke want degene met wie we gingen lunchen had al van tevoren gebeld om te vragen of het goed was.

Vandaag doen we niet zo veel want in Nederland is oud en nieuw veel leuker, hier doen ze namelijk niks, en dat ga ik wel missen, net als de oliebollen, die mis ik ook heel erg...

Liefs Amy en ik zie jullie over 155 dagen ( 5 maanden en 2 dagen, maar dat klinkt zo veel langer)

Reacties

Reacties

Bas

Oliebollenmix sturen we wel op.
XXX

oma en opa smits

Weer een mooi verhaal en je hebt weer veel gezien en geleerd. Hier was het weer een rot herrie vandaag.
We wensen je natuurlijk ook een heel gelukkig nieuwjaar.
Voor de familie Alder een Happy New Year ! PPM XXX

Annette

3 juni 7.15 uur staat op de kalender ! Ik hoop dan op Schiphol te zijn ! Het is jammer voor jou, maar onze oliebollen zijn erg lekker, zal ik er een paar bewaren ?? Fijne jaarwisseling voor jou en de familie daar. Geniet nog van 155 dagen USA.

Larissa

Heel leuk verhaal ams em JAAAAH we zijn op de helt ! Super knap je kunt het ! Tot over 155 dagen.

Marlies

Heey, zo de tijd gaat snel! geniet er van hoelang het nog kan. het klinkt super gaaf!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active