amyverwaal.reismee.nl

5 weken later

Het is inmiddels dik een maand geleden dat ik. een blog heb geschreven, sorry hahah, ik heb meerdere pogingen gedaan tot een blog schrijven. Dat is overduidelijk niet gelukt, maar vandaag is dan eindelijk de dag!

Ik heb de afgelopen weken zo ongelofelijk veel dingen gezien en gedaan, te veel om allemaal te vertellen, dus dat zal ik jullie (ook mezelf) niet aandoen.

Ik merk dat ik steeds meer aan dit leven begin te wennen. Ook heb ik een week of 2 geleden eindelijk op een fiets gereden, in Walmart, samen met een paar vrienden waren er namelijk naar de film geweest, the visit, dat was echt de raarste film ooit maar wel heel grappig! Na de film gingen we dus even naar de winkel om 12 uur snachts.

Deze week was het spirit week dus we gingen elke dag verkleed naar school. op maandag gingen we na volleybal de float maken. Ook daar heel hard gelachen en een linedance geleerd.

Op woensdag kreeg ik een berichtje van me homecoming date dat hij niet naar de dance kon, dat was wel jammer maar ik neem het hem niet kwalijk want er was wat gebeurd woensdag ochtend.

Op donderdag verliep de dag normaal en kreeg ik het nieuws van me hostzus dat ze een date voor me had gevonden. Dat was dus wel grappig.

Vrijdag ochtend had ik Hem ontmoet en hij is gelukkig heel aardig. Na school was om 3 uur de homecoming parade. We hadden gelukkig geen volleybal zodat we er heen konden. Ook dat was een superleuke ervaring. De Football game die we (mijn school) gewonnen hadden(net als elke andere Football game die we gespeeld hebben ) was erg druk want iedereen uit holdrege was er. Daarna foto's genomen met een paar vriendinnen en onze dates. Vervolgens was de dance en ook daar een aantal linedances gedaan en geleerd die gisteren(zaterdag) goed van pas kwamen bij de bruiloft van randi (nicht van ons) het was best saai tot het dansen wat dus erg leuk was haha. Ook heel veel familie ontmoet die ik volgens mij p Thanksgiving day weer zie. Op dit moment zit ik in de auto terug naar huis omdat de bruiloft in Fremont was en dat 3 tot 4 uur rijden is en we in een hotel verbleven. Ik ga proberen me blog wat beter bij te houden.

Liefs Amy

(jullie horen snel weer wat van me dat beloof ik deze keer)

Reacties

Reacties

Bas

Leuk dat je het zo leuk hebt.
En schrijf wat meer want je schrijft zo leuk.

Oma & Opa Smits

Wat een mooie verhalen allemaal. Wat een belevenis, daar in Amerika. We kijken uit naar je volgende blog. PPM

Annette

Leuk en wat een avonturen !! Was het lastig schrijven in het Nederlands ? Heel veel plezier en de groeten aan je " Amerikaanse familie " .

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active