amyverwaal.reismee.nl

3 months in!

Ja het is echt waar.. Ik ben alweer 3 maanden weg. Het voelt alsof ik al een jaar weg ben van huis maar het voelt ook alsof ik hier nog maar een week ben.
Alles gaat gewoon nog steeds z'n gangetje. School blijft gewoon school. En school .. Ja .. School word je ook wel eens zat. Als het even kon zou ik het liefst voor een weekje weer thuis zijn en dan weer hier terug komen. Gewoon om het vertrouwde weer te zien en weer een keer simpel aardappelen met groente te eten want ja zelfs dat mis ik!
Afgelopen weken heb ik niet heel veel gedaan of meegemaakt. Vorige week zijn we naar een pumpkin patch en een haunted house geweest dat was wel leuk om een keer mee te maken en wat heb ik hard gelachen! Ook was het football team naar de state play-offs en die hebben ze gewonnen, de eerste wedstrijd tenminste. Ook heb ik mijn laatste volleybal wedstrijd gehad, dat was wel jammer want ik vond het eindelijk leuk haha.
Ik heb nu soortvan vakantie donderdag en vrijdag bedoel ik dan want ja 2 dagen vrij van school is natuurlijk meer dan genoeg ... Maandag moeten we weer vrolijk terug. Het begint hier ook nu echt kouder te worden ook al wordt het volgende week weer 25 graden zat het afgelopen week erg dichtbij het vriespunt, het wordt dus tijd om een winterjas te kopen!
Ik ga proberen om foto's op de blog te zetten maar als dat niet lukt, en je wilt heel graag foto's zien van hier, kun je op mijn Facebook kijken want daar staan er meer dan genoeg op!
Liefs,
Amy

Reacties

Reacties

mama

Toppertje!! Wat een mooi verhaal weer! Ik hoop dat je snel wat foto's erop zet!! Xxx

oma en op Smits

Wat een leuke verhalen kan jij toch schrijven. Ook wij hopen op meer foto's. Wij genieten echt van je verhalen en berichtje op Facebook. Veel liefs uit de Jan Steenstraat.
XXX PPM.

opa en oma verwaal

Zo te lezen heb je het prima naar je zin.We lezen je leuke verhalen en genieten er van.Ga zo door.

Annette

Leuk om weer een verhaal van je te lezen. mooie foto's heb je iedere keer op Facebook. groetjes !!!!!

Marlies

Leuk meid!
Geniet ervan zolang het kan!

Larissa

Wat heerlijk om je verhalen te lezen ! Geniet ervan. xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active