amyverwaal.reismee.nl

Sinterklaas!

Dit weekend ben ik dan alweer 4 maanden in Nebraska! Zo snel gaat het dan alweer, bijna op de helft en het voelt alsof ik vorige week nog gedag zei tegen iedereen. Dat betekent ook dat het alweer een maand geleden is dat ik de laatste blog heb geschreven..

Er is gelukkig niet veel gebeurt(vind ik). Het leventje hier is voor mij inmiddels normaal geworden en moeilijk om over te schrijven omdat de dagen nog steeds ongelofelijk snel gaan. Dat komt gewoon omdat ik op school best leuke vakken heb, rond 4 uur thuis ben, huiswerk maak, douche en netflix kijk, dat is voor mij een typische doordeweekse dag, deze week is het basketball gestart dus daar gaan we naar toe op vrijdag avonden en nog een avond in de week. Zaterdagen zijn wel altijd weer anders.

Vorige week was het Thanksgiving, dus bij deze dankjewel lieve papa en mama voor het geven van deze kans en dankjewel lief gastgezin voor het geven van een plekje in jullie gezin. De dag na Thanksgiving is Black Friday, maar wie gaat er nou tegenwoordig nog op Black Friday winkelen? Dat doen we toch gewoon op de avond van Thanksgiving?! Maar helaas waren de wegen besneeuwd en konden we niet veel verder dan Kearney, het was wel jammer dat we niet naar Grand Island konden maarja, beter iets dan niets. Op zaterdag hebben we Thanksgiving gevierd met de rest van de familie van Dennis' kant, dat was heel gezellig. Maandag was Cyber Monday, daar heb ik niet aan meegedaan omdat ik een macbook pro heb besteld(waar ik nu mijn blog op type) en mijn geld op was..

Dat brengt ons alweer aan bij vandaag, 5 december. En wat is op 5 december, jawel Sinterklaas(maar dat wisten jullie natuurlijk al lang). We vieren het alleen niet op de originele manier, want de cadeautjes liggen onder de boom, maar he het gaat toch om de gezelligheid. Ook is er nog een basketball game vanavond, hopelijk gaat het beter dan gisteren want we hadden allebei de wedstrijden verloren.

Nog 2 weekjes naar school en dan hebben we 2 weken vakantie en is het alweer januari en ben ik alweer op de helft van mijn avontuur :(

Maar we zijn nog lang niet op het einde van het jaar en tot die tijd ga ik (hopelijk) interessante dingen meemaken waarover ik kan schrijven, zoals naar Texas gaan met Kerst en daarna naar Colorado om te skieen, en niet saaie bloggen kan hebben zoals deze...

Liefs, Amy.

Reacties

Reacties

Bas

Ook alvind jij het saai, voor ons is het echt leuk om te lezen.

Fiona

Super leuk Am! Heel veel plezier nog! Xxx

Caroline

Top!! Heerlijk om weer even een verhaal van je te lezen. De cadeautjes maar dicht houden tot de kerst dan...

oma & opa smits

Het is weer leuk om je ervaringen te lezen. Geniet van alles wat er gaat en staat te gebeuren. Alvast een hele fijne vakantie. Mooie kerstdagen en een voorspoedig 2016.
PPM

Larissa

Heeel leuk om te lezen ! Nog heel veel plezier ??

Annette, Willem en je 3 neefjes !!!

Weer een leuk verhaal, Amy ! Ligt er nog steeds sneeuw? Ik vind je quilt erg mooi, maak hem maar snel af. Veel plezier de komende weken, op school, in Texas en met skiën. Een winderige groet van ons uit Krimpen.

opa en oma verwaal

We vinden het fijn dat je het zo naar je zin hebt. We wensen je nog hele fijne dagen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active