amyverwaal.reismee.nl

... the good life

De dagen waarop ik de vraag kreeg of ik al wat meer wist over Amerika en daar alleen nee op kon zeggen zijn voorbij.

Vanochtend begon niet als de meeste dagen nee, word je wakker gemaakt omdat je wordt gebeld door Travel Active, want ja, ook ik heb eindelijk het goede nieuws gekregen.

Ik ben geplaatst in een dorp in Nebraska, Holdrege, helemaal in het zuiden en er wonen ongeveer 5.600 mensen. De school waar ik op kom is de Holdrege High School waar maar 350 mensen op zitten. Lekker rustig dus haha.

De familie ziet er heel erg gezellig uit en ik heb 2 "hostsisters" :een van 19 die naar college gaat en dus niet erg veel thuis zal zijn en de ander is 17 en ik ga naar dezelfde school als haar. Het huis is een boerderij, met 4 buitenkatten en 10 (!) showvarkens.

Ze hebben gevraagd of ik mee wilde kamperen een week voordat school begint, als dat door gaat (wat ik natuurlijk wel wil) ga ik woensdag 29 juli al weg, eerst 4 dagen in New York en dan zou ik die zaterdag (1 augustus) door vliegen naar mijn gastgezin.

1 ding is zeker ik kan echt niet meer wachten!

Reacties

Reacties

annette

Leuk Amy, nu kom het echt heel erg dichtbij !!!

José

Wauw!!! Echt GAAF!!! Voor je het weet is het zover meis. X

Oma en Opa Smits

Nu is alles rond, dus is het alleen nog wachten op 29 juli a.s.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active