amyverwaal.reismee.nl

Eerste schoolweek.

Aangezien ik nu bij Applied Science zit en we wat voor ons zelf mogen doen als je klaar bent met de opdracht (jaja ik ben erg snel haha) dacht ik even een blog te schrijven over mijn eerste 5 dagen op de Holdrege High School

Afgelopen woensdag is voor mij school begonnen, gelukkig hadden we tot vrijdag een 35 minuten rooster dus we konden nog even uitrusten uit school waarna we door naar de conditioning training van volleybal moesten. Nu de normale week begonnen is hebben we dat dus niet meer, behalve op vrijdag doordat het dan standaart een 35 minutenrooster is, dus ik ben elke dag pas half 7 thuis uit school... Maar we beginnen even bij het begin.

Woensdag was een erg spannende dag, maar het was wel een hele leuke dag! Gelukkig ben ik geeneen keer de weg kwijtgeraakt, het verliep allemaal heel soepel!

Donderdag was eigenlijk precies hetzelfde, we deden helemaal niks in de les dus, maar toen kwam dus het slechte nieuws... de conditioning na school was in het zand, het was overduidelijk echt de zwaarste training van de week.

Vrijdag was leuker we begonnen bij een paar lessen met wat doen, het is allemaal heel interessant in het engels maar wel lastig met alle termen enz. vooral bij Algebra 2 heb ik daar last van alhoewel als ik het door heb het wel weer gemakkelijk gaat! Conditioning was heel erg leuk want het was dansen, wel zo'n 8 nummers achter elkaar door dus dat was het conditioning gedeelte, die avond hadden we ook nog teambonding met het volleybal team we zijn met z'n alle wezen bowlen. Er waren 4 groepen van ongeveer 7/8 mensen en ieder team had zijn eigen kleur. Ik zat in team zwart en jawel wij hadden gewonnen.

Zaterdag heb ik uitgeslapen en de hele dag niks gedaan omdat ik ook nog eens alleen thuis was.

Op zondag heb ik me voor het eerst verslapen hahaha ik was nog wel optijd voor de kerk, na de kerk hebben we lunch gegeten in het dorp, en nee alweer kreeg ik mijn bord niet leeg... De middag erna zijn we nog even naar de nieuwe elementary school wezen bekijken ookal was het heel erg slecht weer met kans op een tornado, die er gelukkig niet was.

Maandag begon school weer en wat duurde het lang vergeleken met die 35 minuten roosters... Daarna was ook nog eens de volleybal training waarbij we volgens de wet eindelijk de volleybal mochten aanraken, maar ook dat duurde erg lang, 3 uur(!!) en dat elke dag D: , ook kon ik niet alles volgen door de lange dag en alles vertalen naar engels nog langer kon er niet echt meer bij.

Vandaag is het dinsdag en school is nu toch echt begonnen, helaas, ik heb zo nog 2 les uren te gaan en daarna nog volleybal.

X Amy

Reacties

Reacties

Caroline

Leuk, leuk, leuk!!! Maar waar blijven de foto's..??

Amy

Haha die staan op me andere laptop, dit is de laptop van school want ik zit in de les ;):)

Oma en Opa Smits

Ga zo door Amy. We kijken nu al naar je volgende blog uit.

Annette

Hoi Amy, wat schrijf jij leuk !! en gelukkig nog gewoon in het Nederlands. Succes op school en tot de volgende blog.

Oma en Opa Verwaal

Leuk dat je ons even laat weten hoe het je gaat.
Wij vinden het leuk dat je ons een mailtje stuurt.

Groetjes uit Lekkerkerk.

Larissa

Super leuk om te lezen ! ? geniet ervan xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active